Kiedy rodzic powinien ingerować w ubiór dziecka?

następna strona

Wideo

powrót do listyPoprzednia

Jak kochać dziecko podobne do diabła? Zapowiedź programu.

Rogata postać z kopytami, ogonem i widłami… tak wygląda jasełkowy diabeł – nie o to jednak chodzi dzisiejszym gościom, którzy mówią swoim dzieciom, że te wyglądają jak diabły.
Wtorek 4 marca, godz. 16.00
Jak kochać dziecko podobne do diabła? Zapowiedź programu.
TVN

Komentarze (154)

Dodaj komentarz do artykułu
  • Udostępnij komentarz w:
  • ikona twitter
  • ikona facebook
  • ikona google plus
publikuj
Właśnie pojawiły się nowe () komentarze - pokaż
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
~Gość

HaHa fajna nuta xD :D

  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
      0
    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
        0
      • zgłoś naruszenie
      ~Gość

      Ten chłopak jest słodki
      :-)

      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
          0
        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
            0
          • zgłoś naruszenie
          ~Gość

          Ten chłopak śpiewa super piosenki o śmierci 3:)

          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
              0
            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                0
              • zgłoś naruszenie
              ~Gość

              kotek pije mleko fajne to to

              • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                  0
                • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                    0
                  • zgłoś naruszenie
                  ~Gość

                  fajna piosenka znam ja na pamięć

                  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                      0
                    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                        0
                      • zgłoś naruszenie
                      ~Gość

                      hahaha-oni

                      chcieli,rzebym też była w tym odcinkuuuuu

                      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                          0
                        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                            0
                          • zgłoś naruszenie
                          ~Gość

                          Wie ktos moze gdzie moglabym caly odcinek ogladnac? Bo piosenka mnie od paru dni meczy bo wszyscy sie nia jaraja ale chcialabym ogladnac to cale a nie tylko to kotek pije mleko...

                          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                              0
                            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                0
                              • zgłoś naruszenie
                              ~Gość

                              http://player.pl/programy-online/rozmowy-w-toku-odcinki,63/odcinek-2275,jak-kochac-dziecko-podobne-do-diabla,S00E2275,27503.html

                              • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                  0
                                • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                    0
                                  • zgłoś naruszenie
                                  Więcej komentarzy - rozwiń
                                  Pomoc | Zasady forum
                                  Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.